Thursday, January 6, 2011

Terjahan 2011!!!

Terjahan 2011 kini bermula dengan blog yang baru dan segalanya yang baru!!!


# "segalanya ku terima"...hahaha....bila baca tajuk ni mesti semua pencinta-pencinta novelisss tersenyum. nak tau kenapa?? segala yang terkendung di dalam novel ni sungguh indah disulami pahit manis kehidupan kita....WAH!!..aku jugak pencinta novel....(sangat-sangat suke :)...)....terlupa pulak story mory aku..hehe....SO..bermulanya tahun 2011 adalah suatu permulaan yang baru bagiku yang kini bergelar mahasiswa IPIP juga merangkap PELATIH GURU.....TAKUT KOT.......

# orang selalu kata tahun baru, permulaan pon mesti baru kan....TAPI...permulaan aku agak mengecewakan lah....s0b3..;(....kenapa??? sebab pointer agak rendah dengan kengkawan yang lain. sekali gus semangat aku d0wn!!....susah kot nak terima KENYATAAN... tapi kawan aku cakap kita mesti terima segala ujian @ keputusan sebab kalau kita tak terima ALLAH akan bagi lagi yang berat, so dalam erti kata yang lain kita kena REDHA....aku REDHA...walaupun dalam hati dah BANJIR!!!...

# TETAPI.....TETAPI & TETAPI.....dengan keputusan yang sikit la buat aku sedih,,aku tak kan mengalah,,,,,w0w!!!...semangatnya...MEMANG!!....kita hidup di dunia bukanlah untuk terus gagal..so yang penting mesti ada USAHA...USAHA & USAHA lagi.....dengan berbekalkan semangat dan sokongan keluarga n kengkawan, aku PROMISE (sungguh-sungguh ni!!!..hahaha) akan berubah & tak akan terus mengalah....
YAHOOOOO!!!!!!

SEKIAN..

~p/s ;blog baru aku untuk kali ini..blog-blog lain telah ku semadikan di ruang hatiku..hahaha~

2 comments:

  1. saya suke shuhaida tahun 2011...
    dia ada semangat yang kuat...
    chaiyok3x...
    u can do it..
    kami sentiasa di sisi sue..
    (^________^*)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete