Wednesday, January 26, 2011

~Himpunan cousin2 aku Termasuk aku..:)~

(Susunan Sepupu-sepupu mengikut peringkat umur bermulalah dari aku..
jeng3!!...api susunan sebelah emak aku jelah....sebelah ayah belum ketemu fotonya..)


(Ni aku...cousin 1st n cucu sulung dalam family sebelah emak aku n cucu ke-5 lebih kurang dalam family ayah aku..tetapi akulah sulung segala sulung dan semua counsins aku kena panggil aku *Kak Long*..Rasa macam tua pun ada....atas rasa hormat so terima jela..benda baik kan tak kan nak menolak pulak kan..)

NAMA : NORSHUHAIDA BINTI MASRE
UMUR  : 20 TAHUN
STUDY : IPG KAMPUS IPOH  (PISMP/BM/PJ/KS) (bakal guru BM...cewahhh..!)
*Sue @ Kak Long*




(ok...yang ni pulak cousin aku ke-2 selepas aku..)

NAMA : NUR FATHIN LIYANA BINTI KAMARUDIN
UMUR :19 TAHUN
STUDY : PMS (POLITEKNIK MUADZAM SHAH)
(kos teknologi maklumat n pengacaraan)
*Fathin @ Along*





(yang ni adik aku no-3 *cousn ke-3 mengikut susunan*)

NAMA : NORSUHANA BINTI MASRE
UMUR : 17 TAHUN
STUDY : SMKTG (SPM tahun ok....gd lck!)
*Ana @ Suhana @ Kak Ngah*




(yang ni pulak yang ke-4.......comel jugak..)

NAMA : NUR FATHIN INTAN NAJIHAH BINTI KAMARUDIN
UMUR : 14 TAHUN (FORM 2 BARU)
STUDY : *erm tak pasti....tpi area JB..MAJIDE*
*Intan @ Angah*




(ini pulak yang ke 5 jugak merangkap adik aku yang ke3 (bongsu))

NAMA : MUHAMMAD IMAN SHAFIQ BIN MASRE
UMUR : 10 TAHUN (TAHUN 4)
STUDY : SKST
*Shafiq @ Adik*



 (Yang ke 6.......ske senyum tapi manja dengan emak nya...)

NAMA : MUHAMMAD RUDIMAN BIN KAMARUDIN
UMUR : 11 TAHUN (TAHUN 5)
STUDY : *area JB..MAJIDE..*
*Iman @ Adik*



(seterusnya ke 7.......agak pemalu.....)

NAMA : NURUL AMIRA BINTI MOHD HAMIZAN
UMUR : 8 TAHUN (TAHUN 2)
STUDY : *tak pasti tapi area BANTING*
*Amira @ Along*


(yang ke 8 ......sangat periang, banyak cakap..*KECOH*)

NAMA : NURUL HANI HAFIKAH BINTI MOHD HAMIZAN
UMUR : 6 TAHUN (TADIKA kot)
STUDY : TADIKA kot
*Honey @ Madu @ Angah*



(yang ke 9.....sangat lasak.....tapi agak kuat nangis jugak)

NAMA : MOHD AIRIL BIN MOHD SOBRI
UMUR : 5 TAHUN (praSEKOLAH)
*Ee @ Along*


(yang ke 10...yang ni masa kecik-kecik sangat-sangat suka menangis......sekarang dah besar sikit dah makin OK)

NAMA : MOHD HAFIZ HAFZAN BIN MOHD HAMIZAN
UMUR : 3 TAHUN
*hafiz*


(hah!!..yang tka nampak muka....susah betol nak cari gambar budak kecik yang ni sorang..Kuat menangis..susah nak dekat dengan orang..especially nya aku lah..hahahah..nanti kalau ada mukanya betul2 aku letakka semula)

NAMA : MOHD AIDIL IDHAM BIN MOHD SOBRI
UMUR : 2 TAHUN LEBIH
*aidil*


(yang last..........dalam family emak aku......cousn yang paling muda lah)
Sangat comel...Tapi tak suka dengan aku....ergggghhh!!..Geram aku!...
semua orang suka nak main dengan budak nih sorg......
tapi aku?..huh...jauh sekali...tak pe...!..haha

NAMA : NUR QISTINA ALISYA BINTI MOHD ZAMRI
UMUR : 1 TAHUN LEBIH
*lisya @ qis @ qecot!*


(Okeh ni antara counsin aku sebelah emak aku...sebenarnya tak cukup lagi nih,,,,ada lagi 3 orang,,,
(Ni lah dorang semua dalam 1 gambar je..sebab dah tak boleh edit....hahaha....)


(yang tengah tuh akak nya dorang ber3 nih...sudah berpunya..hehe..n dah bekerja...*kak awa*..sebelah kiri no 2..form 5 kot tahun nih...lose infromtn ckit...*mimi*..n yang sebelah kanan tuh yang kecik sekali (bongsu)...umur 2 tak pasti...(shahirah).........that's All..)

~LURVE U ALL~

.so jumlah semua ada 15 orang cucu NENEK YAM)

^HEPY COUSINS^


No comments:

Post a Comment