Sunday, January 9, 2011

~i cant st0p thinking ok!!~

  • hah!!!!!!!!!!..pada malam yang sungguh indah lagi aman nih tetiba hatiku mengamuk. Huish!!...enggak tahu ngapa sih.....Tapi yang pastinya aku  tak berhenti memikirkan insan-insan yang kusayang nun jauh di sana..Mak & Ayah. Dah dekat seminggu tak pegang "ncet" tuk TALIPON dorang..Ish3!!..anak apalah akuh nih kan..Tah lah hati aku tak terdetik pun nk call tapi tetiba malam nih rasa lain macam jew.Rasa nak banjir air mata pon ada. Rindu kot..Keegoan menafikan kebenaran yang terang lagi bersuluh. Huh diriku sangat hipokrit kan hari ni. Konon tak apalah kalau tak call pun even 1/2 hari tapi dah sampai seminggu kot. Yang geramnya time nak call tuh plak kredit plak ngak ada sih. Kebenganggan kemelandaan diriku!!(wawawawawaww!!!). Terpaksalah aku tunggu hari siangkan.Pape pun aku harap F.A.M.I.L.Y aku sihat kehendaknya. 
  • (tuh 1 hal....even hal kecik aku nak cakap jugak kt belog aku nih.....my belog kan x kisah la pape pun aku nk sembur!!)
  • Nih lagi 1 hal....!.hah!!!..geram sesangat dengan hati aku nih tak reti-reti nak sabar. Benda kecik pun tergesa-gesa sampaikan otak aku boleh JAM disebabkan terlalu memikirkan perkara yang kecik dan yang pastinya tak ada kaitan dengan hidup aku pun sebenarnya. Tapi lumrah manusia kan setiap benda yang nampak mesti akan terpikir jugak KENAPA,SEBAB APA,BILA,KAT MANA...n macam-macam lagi lah. Tapi aku nih pelik sikit. Aku pikir-pikir punya pasal, barulah aku sedar yang diri aku nih kena berubah sikit. Kata orang, jadilah MATANG sikit even perangai kureng menampakkan kematangan tapi pemikiran tuh mesti mau matang lorh...SUE,!!..awak tuh dah 20 tahun OK..Dah boleh pikir yang mana baik dan buruk. Janganlah terlalu mengharapkan orang jew. Nanti orang pun naik rimas tengok perangai ko nih yang x pernah-pernah nak berubah. Bak kata si pari-pari, jangan berada di takuk yang lama. Dah masam lah SUE oiii!!... Sedar sikit!!.Awak tuh kena berdikari dari sekarang, kalau tak bila lagi!!!......ok...Tenang sikit rasanya bila hatiku mengamuk ku sembur kat belog yang tak bersalah nih even orang paham ke tak paham ke buat-buat tak paham ke..Tuh lantak dorang.Manusia nih bukannya boleh berubah dengan cepat.!!....OK...SUE U CAN DO IT UR SELF!!!!.......CAHAIYOK!!!..

~SEKIAN~


No comments:

Post a Comment