Monday, January 24, 2011

Mr. Asemen Terchenta

Say Hyep to kengkwn semua...n
Assalamualaikum w,b,t..

Syukur Alhamdulillah, hari ni kelas semua berjalan dengan lancar diiringi dengan kezutan demi kezutan yang bisa menggegarkan jantungku!!...Wah3!!...skema gituh ayat...hahaha...1st kelas Puan Puteh dengan Puan Puteh tersayang sangat-sangatlah seronok. Sebabnya dia mesti akan suruh presentation esok harinya. Sangat cepat dan pantas..Mantap gituh!!...I l0ike it!!...hahaha.....(setle cepat2 lagi bagus kan sebab,,,,,,,,mr.asemen terchenta telah memberi kezutan kat aku n kengkwn ku jgk..).. Jeng3!!!............



TUGASAN 1
SUBJEK : SUKATAN PELAJARAN (SK/BM)
TARIKH : 25/01 - 7/3 2011
PENSYARAH PEMBIMBING : PUAN PUTEH

Ok....agak terkujat dan seronok sebab akan ada perubahan demi perubahan yang berlaku setelah mr.asemen mengajak aku berdating....Setiap masa kot kena bagi tumpuan kat mr.asemen terchenta nih..Kalau tak merajuklah nanti susah aku....Oh noo.....aku bukan orang yang suka memujuk dan di pujuk....kuang3!!!..Hakikat OK...


Okeh!!..Selesai kezutan yang pertama..Seterusnya,,,,Jeng3,,,!!!,,,On d way aku n kengkwn yang lain nak ke kelas En. Nordin kan tiba-tiba aku jadi teruja sekejap..Ha....Aku jadi macam orang angau sekejap..hahaha...Nak tau kenapa???..sebab ada pameran buku-buku ilmiah kat sebelah library tuh....Banyak la jugak buku-bukunya...Menarik sangat hingga tertarik hatiku..Wow!!!.....Jeng3!!...Lagi sekali....aku tertengok satu buku nih kan tajuknya sangat-sangatlah mendalam dan sesuai untuk kaum-kaum wanita seperti aku n wanita-wanita di laur sana (hahaha...wanita???...macam dah berumur jep....layannn..).. Mula-mulanya tak nak beli sebab duit dah takde...dah habis aku photostat tadi...tapi...seorang kawan aku menawarkan duitnya dulu so aku pun apa lagi....on jela..bak kata orang bagaikan bulan jatuh ke riba..(betul ke???hehehe...layan...).Harga yang sangat memuaskan hati..dapat pulak diskaun 15%....

TAJUK BUKU : BIMBINGAN UNTUK WANITA (HUKUM AURAT & HIJAB)
HARGA : RM 10.00 (ASAL) _ RM 8.50 (15%)

(Lebih kurang muka depan tajuk buku nih tapi penulisnya lain sikit...Fatimah Haji Omar (Penulis )
Semoga buku dapat memberi petunjuk kepada ku ke arah kebaikan InsyaALLAH)

Masuk pulak kelas En.Nordin......biasalah belajar Falsafah Pendidikan di Malaysia sangat-sangat membuatkan hatiku hanyut ditelan ombak,,(apa yang akum merepek ni??)..Tapi betulah...sebab aku rasa terlalu banyak mr.setan yang bergayut kat mata aku nih...mengantuk ya Allah Tuhan saja yang tahu...Tapi aku macam biasa lah layannnnn......Ada aku kesah???..Dengan tiba-tiba.....En.Nordin mulakan set induksinya lah lebih kurang kan tentang mr asemen lagi...wawawawa.!!!!!!!!...Terkujat aku..Mak Ayah tolong!!!...mr.asemen datang melamar Along sekali lagi..Takut...!!!....OK2!!...relax ok shuahida sayang...kalau dah mr.asemen datang tuh maknanya dia nak ajak awak datinglah apa lagi...Terima ok...Jangan banyak  merungut nantu hati tuh jdi tak ikhlas kang semua benda tak jadi sekali gus tak berkat....kan susah...relax ok....:)

TAJUK 2 : FP di MALAYSIA
TARIKH : 25/01 - SEBELUM EXAM 
PENSYARAH BIMBINGAN : EN.NORDIN..

ok...apa-apa sue!!...jangan tidur dibuai mimpi lagi ok...kamu kena sedar yang kamu tuh kena bagi komitmen lebih kali ni ok..Jangan ambik mudah semua benda tuh..Belajar dari pengalaman ok....dari sekarang dah mula kumpul bahan-bahan/bukti untuk buat tugasan-tugasan tuhh......
GOOD LUCK untuk diri sendiri dan jugak "Kami the Series" & sahabat-sahabat lain..
CHAIYOK2!!!!!....


(Chaiyok2!!!....)



No comments:

Post a Comment