Saturday, January 8, 2011

~pRiNtEr s0naTa~

~~hmmmmmmmmmmmmmm~~
entry aku kali nak lepaskan geram!!!....
TENSION!!!!!!

HAAAA!!!...pasal printer sonata tu lah. Orang nak guna je dia buat hal. Tak guna tak buat hal plak. Dah lah tengah KAYAP sekarang nih. Semua benda terbatas. Perjalanan hidup pun jadi terbantut dek kerana printer sonata yang ku cinta tuh...

Dia tak setia dengan aku. Ni aku geram nih. At least biar lah sampai aku habis belajar dulu kalau nak curang sekali pun. Ni tak sampai 2 tahun dah CURANG!!!....
oh!!..Sesungguhnya aku tak boleh terima kenyataan nih wess kengkawan!!

GERAM.GERAM.GERAM!!!!!
ARGHGGG!!!!!!

lebih kurang ni macam muka ketensionan aku sampai banjir air??MATA!!


Ni lah printer sonata yang aku maksudkan...


Agak-agak kan mesti orang tak boleh terima kan kecurangan orang yang paling korang kasihi tuh..Mestilah "PAKWE" korang kan...Tapi apa kan daya, aku sangat sayang kat printer sonata aku nih..Sayang sangat-sangat tau. Kalau dia tak curang perjalanan hidup aku tak lah serabut sangat nak pikir kat dia jew...!!!..eeeeeee

Ni lah muka-muka tahun baru aku...Penuh dengan segala macam perasaan!!


~SEKIAN~

No comments:

Post a Comment