Saturday, February 26, 2011

Hati Ini Menangis Lagi..

Assalamualaikum w.b.t
Hati ini menangis lagi buat kedua kalinya hanya disebabkan satu perkara yang kecil. Ya Allah,, aku sangat lemah untuk menepis semua ni. Kenapa semua ni jadi kat aku?Bukan orang lain. Aku dah penat menangis...Terlalu menjaga perasaan orang lain sedangkan hati sendiri tiada siapa tahu. Hati terguris, menangis sendirian, terluka dan berduka tiada jugak siapa yang tahu. Menangis??Samapai bila Sue??!!!Cukup-cukuplah!!...Tak kan tak penah serik lagi....Cuba jaga hati tuh sendiri, cuba berkepentingan sikit untuk diri sendiri....Ya Allah, bagi lah aku kekuatan untuk hadapi semua nih...Aku tak mampu untuk berkata-kata melainkan air mata yang hanya mampu aku zahirkan...Sungguh terasa diri ini bodoh sangat. terlalu banyak kelemahan..terlalu banyak penghinaan yang diterima tapi kenapa selama ni boleh ditolak tepi jer?Kenapa baru sekarang meraung???Cukuplah diri tuh terasa terhina, kerdil, serba kekurangan, tak mampu bahagiakan orang lain....Cukuplah sekali saja..!!!............Sue!!!....Tak mampu untuk menzahirkan dengan perkataan melainkan linangan air mata yang memberi 1001 pengertian pada yang memahami.. Cuba larikan diri??Tak kan kemana!!..Jangan jadi bodoh macam dah pernah diperbodohkan.....!!!.....Terhina?....Jadikan sebagai panduan...Semua insan yang dilahirkan tak sempurna yang dijanjikan. Ada kekurangan dan kelebihan. Moga dugaan kali ini membuatkan aku lebih tabah!!...InsyaALLAH...

~Mak Ayah, Along rindu nak cakap, nak dengar suara...tapi tak dapat.....~
~Along kuat kan mak..kan ayah...~
~Along nak jadi macam ayah, ayah kuat kan mak,,,,,~
~Along rindukan semua~
~Along nak jadi macam ayah yang kuat n mamou hadapi semua dugaan bersama mak begitu jugak Along kat cini tanpa mak ayah....n Along nak jadi macam mak jugak, tabah dan sabar menjaga ayah.....Along sayang semua!!!~

#Along!!...Jadilah seorang wanita yang lembut pada luarannya tapi keras pada hatinya..#

No comments:

Post a Comment